Florbal Chodov obhájil mistrovský pohár! Foto: Štěpán Černý Chodov s mistrovským pohárem. Foto: Štěpán Černý
17. 4. 2017 Superliga (78) KOMENTÁŘŮ

FLORBAL CHODOV OBHÁJIL TITUL! Mladá Boleslav na vítězství nadále čeká

 



Ani napodruhé to nevyšlo. Boleslav po vítězství v poháru a základní části musí na nejcennější domácí trofej stále čekat. Florbal Chodov po brankách Pražana, Sýkory a Dóži porazil Mladou Boleslav 3:1. Florbalisté Mladé Boleslavi tak po dvou letech v Superfinále opět neuspěli. O2 aréna se se Superfinále na čas loučí, vyvrcholení sezony se přesune na Moravu.

V úvodní části byla aktivnější Boleslav a byl to právě středočeský celek, kdo se dostal jako první do vedení. Úvodní branku pohotově zařídil nejlepší střelec Boleslavi Jiří Curney. O vyrovnání se po dvou minutách postaral Martin Pražan, který potvrdil, že ho play off zastihlo ve výborné formě. Boleslav se brzy mohla dostat zpět do vedení, Jan Natov však ve veliké příležitosti pouze minul.

Do útoku se dostával i Chodov, Patrik Dóža vyzkoušel připraveného Lukáše Bauera. Ten dostal v Superfinále opět důvěru po dvou zápasech proti Tatranu, které odchytal David Rytych.

Minutu před koncem první třetiny v další šanci Boleslavi selhal po samostatném úniku Josef Pluhař. Změna skóre tak v první dvacetiminutovce již nepřišla.

První velkou příležitost ve druhém dějství měl Chodov. Kašovský se řítil na branku, na Bauera ale nevyzrál. Změna skóre nepřišla ani přesně v polovině zápasu, Barák pokus Gwuždže a následnou dorážku Tomáše Chrousta zneškodnil.

Vysoký brankář se zaskvěl i o chvíli později, když reflexivně vyrazil střelu Curneyho. V jedné z mála šancí na straně Chodova se objevil Marek Vávra deset vteřin před závěrem druhé třetiny. Skóre tak po čtyřiceti minutách ukazovalo 1:1.

Začátek třetí třetiny nabídl podobný obrázek. Chodov nikam nepospíchal a vyčkával na protiútoky. Změna skóre mohla přijít ve 47. minutě, ze vzduchu zakončoval Miloš Tyl, Jan Barák ale zůstal opět nepřekonán. Diváci se tak v hledišti museli zabavit po svém, v ochozech začala proudit mexická vlna.

Nečekaným hrdinou se mohl stát na konci 51. minuty mladý Filip Zakonov, po přihrávce zpoza branky ale minul.

Historický okamžik přišel v čase 52:26! Po sporné brance Chodova muselo rozhodnout video. Po domluvě nakonec branka uznána nebyla. Diváci i hráči po této šanci ožili a slavit mohla Boleslav. Jan Barák ale i přes lehký otřes opět odolal.

Po chvilce se radoval Chodov a tentokrát úspěšně. Po křížné přihrávce od Martina Pražan a střele od mantinelu se prosadil kapitán hostů Sýkora v čase 53:45. Boleslav se ocitla v nepříjemné pozici a musela dotahovat. Po dobrých zákrocích Baráka nemohla Boleslav stále najít recept na obranu Chodova, na řadu tak přišel oddechový čas.

Hra v šesti ale žádné zlepšení pro Boleslav nepřinesla. Patrik Dóža se v čase 59:17 dostal k balónku a lobem ze svojí poloviny se nemýlil. O vítězi tak bylo rozhodnuto. Florbal Chodov po roce obhajuje titul.

VÝSLEDEK SUPERFINÁLE 2017:

Florbal MB – Florbal Chodov 1:3 (1:1, 0:0, 0:2)
Branky: 7. Curney (Natov) – 9. Pražan (Dóža), 54. Sýkora (Pražan) 60. Dóža. Rozhodčí: Černý, Janoušek. Vyloučení: 0:1. Využití: 0:0. Střely na branku: 16:14. Diváci: 11 237.

Mladá Boleslav: Bauer – Krzyžanek, Zakonov, Jelínek, Gwuźdź, Kološ, Novák – Krajcigr, Curney, Natov – Tom. Chroust, Pluhař, Gruber – J. Bouška, Novotný, Tad. Chroust – Rytych, Křenek, Fojta a Bína. Trenér: Jan Pazdera

Florbal Chodov: Barák – Pražan, Sýkora, Kašovský, Kotlas – Tyl, Strachota, Dóža, Pražák, M. Vávra, M. Koutný – Mück, T. Vávra, V. Procházka, Jirásek, Maxa, a O. Plíhal. Trenér: David Podhráský

VIDEOROZHOVORY:

GALERIE ZE ZÁPASU:

  • Hráči Chodova takhle nastupovali do svého třetího superfinále. Foto: Štěpán Černý
  • Martin Pražan srovnával na 1:1. Foto: Štěpán Černý
  • Petr Černý před situací, kdy si vyžádal video. Foto: Martin Flousek, flickr Český florbal
  • Sudí superfinále zkoumají sporný moment. Foto: Štěpán Černý
  • Jiří Curney oslavuje, že nebyl uznán gól Chodova. Foto: Štěpán Černý
  • Rozhodčí Petr Černý vysvětluje hráčům Chodova, proč nebyl uznán jejich gól. Foto: Štěpán Černý
  • Chodov slaví druhý titul ve své historii. Foto: Štěpán Černý

Autor: Ondřej Sluka



KOMENTÁŘE

  • Majkl napsal:

    Divácky velice neatraktivní zápas. I přes beton Chodova Bolka prostě měla předvést něco lepšího s tím kádrem kterým disponuje. Osmdesát procent času na míčku, ale stejnak si Chodov dokázal vytvořit více vyložených šancí. Upřímně jsem čekal také vyšší návštěvu, s tím jak se chlubili, že museli díky zájmu otevírat vrchní patra. Ale co čekali od Velikonočního pondělí?? Gratuluji vítězi a těším se na příští sezónu!

  • fanda napsal:

    z mého pohledu moc zajímavé utkání to nebylo – zalezlý chodov a neschopná bolka si s tím poradit. nakonec si myslím, že úspěch slavil tým, který měl větší srdíčko na rozdíl od chladně hrajících poloprofesionálú…takže, bolka zase za rok?

    • ThomasM napsal:

      Bolka – vidím to klasicky – vyhodit trenéra a púlku týmu a nakoupit další hvězdy.., Ale Tomašík to fakt nebude…

      • Petr napsal:

        S tím trenérem to není nereálné.

        • Chytrák napsal:

          To by byla velká hloupost. Je to nejúspěšnější trenér (pohár, rekord ZČ, postup do Superfinále). Navíc herní projev týmu se pod ním hodně změnil k lepšímu a dělat změny na základě jednoho zápasu by rozhodně nepomohlo. Musí v MB být trpělivý. Za rok už to daj, i když Chodov bude hodně silný, prý s nakupováním ještě nekončí…

  • Petr napsal:

    Několik postřehů.
    1. Poprvé za šest let života formátu jednofinále byl zápas žen hezčí, lepší a měl tempo.
    2. Poprvé za šest let jsem měl chuť z mužského zápasu v jeho průběhu odejít.
    3. Vyhrál tým, který nechtěl hrát, nad týmem, který nechtěl vstřelit branku.
    4. Absolutně neatraktivní utkání, ze strany Chodova reklama na antiflorbal.(D. Podhráský si stěžoval, že to hráli z důvodu zranění hráčů a jejich nedostatečného počtu. Jenže oni to takto hráli již s Vítkovicemi a Bruse to dost štvalo.). Myslel jsem si, že nic tak divácky neatraktivního než herní styl Bulldoků jsem neviděl. Dnes jsem se mýlil.
    5. Mistrem je tým, kde na zisk titulu stačí jedna pětka. Zbytek jsou statisti na soupisce.
    6. MB plná hvězd a reprezentantů stereotypně jalově házenkářsky přihrávala a bála se střílet. Jasně, že prostřelit beton a dvoumetrového brankáře není jednoduché, ale MB se o to v podstatě ani nepokoušela. MB nedokázala změnit ve své hře nic, ani špetka invence. Kdo za to může – hráči, trenér nebo obě složky? Hráče nevyměníš, trenéra můžeš. Nebude to stát Honzu Pazderu místo?
    7. Proč asi z kádru Chodova je v reprezentaci aktuálně jen 66? Nemyslím si, že by repre chtěla hrát stejný styl. Hoši z Chodova mají titul, ale dvířka do repre si momentálně přibouchli.
    8. To chce hrát Chodov na Poháru mistrů stejnou taktiku? Takto chce reprezentovat český florbal?

    • JS napsal:

      Dobry hovna. Proc hanit system, ktery plati. Vybornej taktickej vykon co platil. A je vsem u prdele zda se libi. Fungoval a vyborna prace trenerskeho tymu. A to jsem fandil Bolce.

      • Petr napsal:

        Já systém nehaním, byl účinný, jen se na to nedalo dívat.

      • Mike 27 napsal:

        Vážne si myslíš, že je všem u prdele jestli se to líbilo nebo ne? Mě třeba ne. Byla to nuda. Unie kolem SF dělá obrovskou reklamu jako tahák na florbal a pak se člověk má dívat na tohle? Chodovu to nevyčítám taktika účinná. Ale asi by byla lepší série na čtyři vítězné než tohle.

        • Jirka Bareš napsal:

          Souhlas, když má rozhodnout jeden zápas, tak se od toho nedá ani snad čekat žádný zázrak. Série je mnohem atraktivnější záležitost.

    • Michal napsal:

      Ten bod 5 by takto napsal asi jen hlupáček. Logicky by tým s jednou pětkou nemohl být po základní části druhý, vyřadit Vítkovice a ve finále přehrát Bolku. Jsem si jistý, že těm statistům nesaháš ani po kotníky. Ale s tím už se musíš nějak poprat sám.
      K bodu číslo 2. Měl jsi odejít. Pro příště poradím. Zůstaň doma.
      I tak díky za názor a měj se.

      • Petr napsal:

        To, že Chodov se může spolehnout střelecky na první pětku, je fakt. Že uhlídat Dóžu s Tylem je těžké, je také fakt. Ostatní pětky góly dávají méně, ale také je nedostávají a to je jejich přínos. V tom je síla týmu. To není výtka, ale fakt, na kterém je postavena hra Chodova. Betonářskou taktiku nezvládly ani Vítkovice a neporadila si ani MB. Taktika úspěšná, ale nekoukatelná. A doma jsem zůstat nechtěl, těšil jsem se na finále, z vývoje hry jsem byl ale jako nezaujatý divák zklamán.
        A kotníky si nech. Nemám v úmyslu hráče urážet, jen popisuji realitu hry Chodova.

        • Michal napsal:

          V každém případě, když o někom řekneš, že je statista na soupisce, tak ho urážíš. A proto jsem reagoval takto. Konstatuj fakta a mírni se ve vyjádřeních.
          A pořád nevím co máte s tím betonováním. Chodov dal v základní části nejvíce gólů a poměrně dost jich dostal. Jejich zápasy byly vždy gólově hodně výživné. Na PlayOff se ale připravil poctivě a zvolil taktiku dle soupeře a ta slavila úspěch. PlayOff je prostě jiné a tomu říkám dobře namíchané směs.
          On s tím ale trochu začal trenér Vítkovic, když říkal, že Chodov hraje na blokování střel a brejky. Už ale neřekl, co by za to dal, kdyby jeho obránci byli tak aktivní a rychlí v přistupování k soupeři. A už neřekl, že i jeho tým, když získá míček, tak nečeká na obránce soupeře a snaží se o brejk. Je to stále stejné hledání příčin neúspěchu někde jinde.
          Chodov hraje celou sezónu atraktivní flórbal plný gólů a dovolil si více propracovat taktiku na PlayOff. A hned jsou to betonáři. Smutné.
          Osobně jsem byl v O2 Aréně a viděl jsem obrovské srdce a poctivou práci na straně Chodova. Skvěle zvládnutá taktika a načasování úderu na poslední minuty zápasu. Tak hrají nejlepší ať se to líbí nebo ne.

          • Breta napsal:

            Hele upřímně Michale, já myslím, že sis asi splet metro. Místo Bčka na českomoravskou, jsi přesed na Áčko dojel do motola. A tam jsi se omylem dostal až na kardiologii. Kdes viděl to srdce…
            A očividně jako jedinej.
            Normální lidi jeli Béčkem, vystoupili u O2 arény a viděli betonárku chodova. A nehraje roli co ten tým hrál nebo nehrál celou sezónu. Tohle je prostě urážka florbalu, sportu a hlavně diváků. Pokud chodováci nechtěli hrát, měli zůstat doma. Jestli jseš chodovák, tak tvoje dětinský nadšení tak trochu chápu, nicméně na realitě to nic nezmění.

  • Breta napsal:

    Asi nikdo nemohl čekat, že superfinále hrané na jeden zápas bude nějak otevřené, ale i tak mě to co jsem na vlasntí oči viděl překvapilo.
    1) boleslav – o parník florbalově lepší. přihrávky, kombinace…
    2) chodov – hladovější po vítězství, lepší parta – viz úvodní ceremoniál, kde se celý tým držel za ramena, kdežto celebrity z boleslavi stáli jak špatně vyřezaný svatý
    3) hra: boleslav – špatné zakončení, možná i trocha smůly. Chodov – betonárka, za kterou by zasloužili florbalkou mezi nohy. V chlapských sportech by dostali trest za pasivitu. V gay florbalu a fotbalu se tohle označuje jako „obranná hra“. #bychblil…

    celkově SF zklamání a asi už na příští nepojedu.

    btw – viděl jsem konec ženskýho finále a takhle (až na výjimky) pomalu zoufale pobíhající maminy vidíte snad prakticky v každým KFC a mekáči…

    • Já král I. napsal:

      brepta už to nehul..

      Ty zoufale pobíhající maminy , jak píšeš by tě strčily do kapsy ,jak zmačkanej kapesník.

      A co se týká úvodního ceremoniálu , tak třeby ty zoufale pobíhající maminy se držely za ramena oba týmy třeba.

    • Petr napsal:

      Předzápasové držení za ramena není faktor úspěchu. Stejně tak není faktorem ani banda individualit na straně MB. Zápas rozhodla nemohoucnost MB a pět hráčů CH. Zbytek jsou nepodstatné mediální tanečky. Na Chodově slaví a s nimi jejich příznivci. Ale reklama na florbal to dneska rozhodně nebyla.

      • XXX napsal:

        Chodov sice hraje hlavně na první lajnu, ale to neznamená, že ti ostatní nemají zásluhu na titulu. Co takoví hráči jako Barák, Koutný nebo Vávra?

        • Petr napsal:

          Brankáře nepočítám, to je samostatná kategorie, navíc tak nejsou od dávání branek. V týmu je řada dalších individualit, které ale jsou schovány v rámci svých pětek a hrají v konečném důsledku jen udržovací hru. Zásluhy samozřejmě mají, ale statistiky střelců jsou jasné.
          Ono je to ale stejné i u jiných týmů, kdy střelecké zápisy hráčů z neelitních pětic nejsou časté.

      • Breta napsal:

        Petr: jestli to je nebo není faktor vedoucí k úspěchu rozhodně nevím. Rozhodně to ale leccos naznačí…

        • Petr napsal:

          Ono držet se při hymně za ramena je stejně vypovídající jako se nedržet. To opravdu není faktor. Rozhodla taktika a šikovnost Chodova a na druhé straně neschopnost MB si s obrannou taktikou soupeře poradit a vstřelit víc branek.

    • Petr napsal:

      Škoda, že jsi neviděl ženský zápas celý. Usuzoval z konce na celý průběh je hloupé. Nebo jsi ještě nikdy neviděl ženský zápas naživo a jsi překvapen, že se výrazně odlišuje od mužského? Ale to je holý fakt. Pravda je, že že pro ženy je rovnocenným soupeřem dobrý tým starších žáků nebo horší tým dorostenců. Rozdíly ve fyziognomii, rychlosti, střelbě a vůbec florbalovém myšlení jsou mezi pohlavími výrazné. O to víc se letošní ženské finále konečně začalo blížit mužskému pojetí a nevyznačovalo se jako dosud naivní a nepřesnou hrou (alespoň od poraženého).

      • Breta napsal:

        Ne, neviděl jsem celý zápas. Ale ten konec doslova bil do očí. Přišel jsem za stavu 4:2 a měl jsem pocit, že většina prohrávajícího týmu neuvažuje nad otočením, ales spíš nad tím, jestli nenechali doma zapnutou žehličku (bez urážky).

        • Petr napsal:

          Vítkovické ženy se na dnešní zápas špatně vyspaly. To nebyl rozhodně jejich povedený zápas. Umí hrát líp, ale dnes to nepředvedly.

    • Minak napsal:

      K těm ženám – je naprosto logické, že ženský florbal je pomalejší a ne tak tvrdý. Je to tak ve všech sportech (alespoň v těch týmových). Nebo si snad myslíš, že by měly být ženské florbalistky rovnocenným soupeřem svým mužským kolegům? Že by hokejistky z ženské obdoby NHL měly být schopny porazit třeba Crosbyho Pittsburgh? Nebo vítězky fotbalové ligy mistrů by měly porazit Barcelonu nebo Real?

      • Breta napsal:

        Ne ne, to si nerozumíme. Ženy beru jako krásnější (a obvykle i lepší) část lidstva, nicméně v tomhle případě mi přišlo, že se snad ani nesnaží…

  • Michal napsal:

    No s většinou souhlas až na ty repre hráče.

    Chodov na posledním MS měl tri zastupce(Koutný, dóza, sýkora) a Bolka taktéž tři (Jelínek, kolos, curney). A celkově si myslím že Tyl má vcelku velkou šanci se do repre probít, což samo platí o comebacku pro Natova.

    • Majkl napsal:

      Tyla bych asi tak nepřeceňoval. Bez Dóži poloviční, dneska nic moc nepředvedl. Koutného nominaci na MS nechápu dodnes. 😀 To samé Kološ. Hráči to dobří jsou, ale na repre je potřeba ještě něco víc…

  • Včelka napsal:

    Superfinále je (jen) o jednom utkání a oba týmy nechtěly logicky udělat první chybu. Logické – proto ty herní šachy.
    Hromada individualistů a reprezentantů z Bolky prostě nestačila na kolektivní a v mediích podceňovaný Chodov. Tečka.

    • Breta napsal:

      Jo, kolektivní a podceňovaný… 🙂 Ale vzpomněl jsem si na MS 2004, kdy řecká betonárka s kopcem štěstí vyhrála MS. Koukat se to nedalo, ale vyhráli… A tohle je cesta do pekel ke gaysportům…

      • Vemeno napsal:

        ME, když už…

        • Breta napsal:

          jj, máš pravdu ME… těch pár dní sledování zápasů se dodnes snažím vymazat z paměti. A to to začínalo legendárním zápasem, který já dodnes považuju za nejlepší, jakým jsem v životě viděl. Když češi prohrávali s nizozemcema 2:0… a ono to půjde, a ne že ne… 🙂

  • bránit napsal:

    Sice padlo o 4 góly víc, než bylo potřeba, ale stejně jsem relativně spokojený! #FDF

  • Michal napsal:

    TO BRETA:
    Nevím, jak jsi To „Breto“ udělal, že již nebylo možné na tvůj příspěvek z 23:12 odpovědět. Nicméně jen pár slov.
    Jednoduše si myslím, že je důležité uvážit celou sezónu, aby byl obrázek věrohodný. A Superfinále ho dokreslilo.
    Jinak ten „žblebt“ o metru a kardiologii – fakt dobrý. Bylo to srandovní. Prosím, nepleť si to se slovem vtipné. Opravdu jen srandovní. Ale i tak moc díky, pobavil jsi mě.
    Moc mě mrzí, že tě dnes flórbal urazil a zvaž jeho další sledování. Já jednoduše na základě jednoho zápasu taková silná vyjádření nedělám. Je to laciné.
    Dobrou noc.

  • Standa napsal:

    Ten, kdo zasel semínko do povědomí veřejnosti o tom, že SF je „reklama na florbal“, byl/je asi vynikajícím manažerem marketingu a evidentně za to měl dostat prémie.

    Reklama na florbal, v herním pojetí tohoto výrazu, si troufám tvrdit, by mohl být spíše exhibiční zápas dvou „hvězdných“ týmů, kde všichni dostanou stejně zaplaceno s pokynem, aby z toho udělali „SHOW JAK MÁ BÝT“. Pak bych čekal místy tvrdé střety, hodně ofenzívy, krásné kombinace, parádičky, kličky, plno gólů, zvratů – zkrátka vše co by mělo nalákat a nadchnout širokou veřejnost.

    SF je ale o něčem jiném. Kdo vyhraje, má „téměř“ vše. Kdo prohraje, nemá „téměř“ nic. Tady si týmy nehrají na exhibici, tady se hraje o všechno a vše je podřízeno úspěchu. Pokud to znamená, že 5 maníků zabetonuje brankoviště a nechá si vstřelit za 60 minut jeden gól, přičemž sami jich dají trojnásobek, … tak OK.

    Přestaňte se na SF dívat jako na „reklamu na florbal“. Tak tomu sice chceme, a myslím že Unie především, ale tak tomu není. Je to úspěchu, ne o kráse.

    Chodov, výborně připraven na SF. Boleslavi evidentně uškodilo semifinále s Tatranem, kde si Bolka utužila jiný herní projev, než jaký byl potřeba na finále.

    • Petr napsal:

      Ad poslední odstavec.

      O to podivnější, když J. Pazdera takový projev očekával po průběhu semifinále Chodova s Vítkovicemi. On míval problém se změnou taktiky v průběhu zápasu, nedokázal reagovat adekvátně na vývoj hry a průběžného výsledku vhodnou úpravou. Myslel jsem si, že tato etapa je už pryč.

  • to Standa napsal:

    Naprostá pravda.To jaký herní projev byl v SFF v podstatě rozhodují týmy ve výběru v play-off. Tady se ukázalo, že Bolka si na sebe ušila bič v podobě špatného výběru soupeře pro semifinále a zároveň byla naprosto špatně připravená jak herně, tak i mentálně na SFF. Je vidět, že florbal není jen o týmu plném „hvězd“, ale o přípravě na zápas. Byl to prokoučovaný zápas ze strany Boleslavi

    • Florbal napsal:

      Bingo – Nejhodnotnější komentář.
      Jinak ženské finále taky prokoučované, Vítkovice nereagovali na stav v první třetině a už to nestačilo na koncentrovaný výkon Herbadentu.

  • Ivánek napsal:

    Pane Šumane, a Vám se jako ten florbal líbil?

    Pokud chcete narvat O2 nebo ČEZ nebo jakoukoliv jinou arénu k prasknutí, tak to prostě nemůže bejt tak (herně) nekvalitní utkání jako to včerejší.

    Před Chodovem všechna čest, respekt a gratulace. Udělali to, co platilo a vyhráli. Ale proč mám platit 450 Kč a koukat na to, jak celý zápas jeden tým buší do zavřených dveří, hraje se v podstatě na jednu branku, když už tam je náznak šance pro MB, tak hráč netrefí / zoufale mine. Fantastický zákrok Baráka, fajn. Ale jinak naprostá nemohoucnost MB (kluci budou muset ještě trochu potrénovat, těch nepřesností a spálených šancí tam bylo na takové „hvězdy“ ažaž) a zoufalá defenzivní taktika CH, která ale znovu říkám platila. Fajn, získali titul. Oprávněně, dali víc gólů. Pořád fajn. Ale znovu, vysvětlete mi, proč bych za tohle měl dobrovolně dávat 450 Kč a obětovat tomu svůj volný čas?? Kvůli tomu, že to je finále? Kvůli tomu, aby všichni viděli, že i florbal dokáže zaplnit O2? Kvůli tomu, že mě florbal baví a chci ho podpořit? Za mě ani jeden z důvodů není opodstatnitelný, sorry jako…

    Pane Šumane, měl byste zhodnotit na kolik platí, že SFF je reklamnou na florbal. Vždycky, a to platí dle mě ve všech sportech, rozhoduje taktika. Tím spíš, když jde o jediný zápas, viz čtvrtfinále v hokeji na MS nebo ve fotbale na MS/ME. Ale taktika je málokdy koukatelná. Tak já jen, aby náhodou náhodní diváci v aréně i doma u TV najednou nezačali říkat, jak je florbal vlastně nekoukatelný.

    Navrhuji založit fanklub defenzivního florbalu a dát mu dotaci z programu podpory Českého florbalu.

    • XXX napsal:

      1. Šuman je jen loutkou unie, něco jako britská královna – reprezentuje unii, ale o ničem nerozhoduje, to dělají jiní, takže obracet se na Šumana je zbytečné.
      2. Většina lístků stála 250Kč 😀

      • Petr napsal:

        Nevím, jak je kdo sehnal, jak to měly organizované kluby, ale oficiálně v předprodeji za 250 jen nahoru na galerii, za 350 nebo 390 (nevím přesně)zadní sedadla a rohy a za 490 boky. Za 250 bylo těch míst nejméně.

      • Ivánek napsal:

        Ta narážka na Filipa byla samozřejmě myšlena s nadsázkou z Ivánku, kamaráde. Cenu 450 Kč jsem tak nějak zprůměroval, ale možná, že průměrná cena prodaného lístku byla ještě níž, tak třeba 390?

    • ronyk napsal:

      Já myslel, že první tým po základní části bude zárukou bezvadného, atraktivního florbalu, že včera nebyl to je ta otázka.

  • Michal napsal:

    Ivánku kamaráde, ty bys jako chtěl poslat finalistům nějaký noty jak hrát, aby Tě to bavilo? Snad nebude Unie ovlivňovat herní projev týmů??? Příště si kup levnejsi lístek za 250 nebo zůstaň doma…

    • Ivánek napsal:

      Michale, kamaráde, pokud Vás to bavilo, skvělé…

      Mně ne. Příště nepřijdu. Troufám si odhadnout, že kdo je trochu objektivní, bude se mnou souhlasit, že zápas to byl příšerný.

      Nikomu nic diktovat nemusím, ale svůj názor vyjádřit mohu. To jsem také udělal. Vím, že se nic nezmění, ale tohle je podle mě hlavní argument proti SFF hrané na jedno vítězství. Pokud s tímto nesouhlasíte, Vaše právo.

      • Michal napsal:

        Nuda to byla, Superfinále bude dál. Kluby s ním drtivou většinou souhlasily. Tento formát je teď in… Divák má na výběr.

  • Bart Simpson napsal:

    Vsichni budou proti Chodovu hrat to, co Brno a Vitky – nahravat si na sve pulce. Od pristi sezony —jinak receno, cekam, ze florbal bude pristi rok jeste nudnejsi

    • Líza Simpsonová napsal:

      Troufám si tvrdit, že Chodov bude příští rok hrát o dost jinak – příchod Ondruška, Mikeše a Podhráského taktiku asi změní

  • Beard napsal:

    Proč byla branka Chodova neuznána, ač se mi zdálo, že měla normálně platit? Zřetelně jsem nerozuměl komentáři pana Černého k této situaci. Pokud někde visí odkaz na rozhovor s rozhodčími k tomuto momentu, budu za něj rád :).

    • Mladík napsal:

      Text on-line zápisu je

      52:27 Podle zkoumání videozáznamu NEBYL MÍČEK CELÝM OBJEMEM ZA BRANKOVOU ČÁROU, branka tudíž nemůže být uznána

      52:26 A MÁME TU HISTORICKY PRVNÍ ZKOUMÁNÍ ZÁZNAMU HRY V ČR! Chodov sice dostal balon do brány, ale nyní se zkoumá regulérnost branky

      Rozumím-li tomu správně golmana Bolky zastoupila posunutá branka, kterou před tím sám golman dobře posunul tak, že chytila gól. Je-li to podle pravidel nevím, ale zní mi to přeci jen trochu bláznivě.

  • Koukal napsal:

    Už jsem myslel že jen z důvodu že to piskal Černý s Janouskem se nad tím nikdo nepodiví. Být to jina dvojice tak už tu je zpranýrována od hlavy k patě.
    Dle mého názoru se zaměřil na špatný bod u zkoumání videa. Pro gólmany návod jak předejít golu. Pro mě měl gol platit.

  • fanynka napsal:

    Jo, jo. Vyhodnotila bych to stejně. Gól měl platit, myslím, že tím Chodovu uškodili, i když se kluci nedali a stejně vyhráli. Od doby, kdy byl stav 2:1 pro Chodov, jsem měla pocit, že naše hvězdná rozhodcovská dvojka píská tak, aby MB měla šanci srovnat a uhrát to na prodloužení. Byla jsem z jejich výkonů hodně zklamaná.

  • Vodič napsal:

    Oni tihle páni rozhodčí holt musí být na hřišti vidět. Včera si na sebe pozornost stáhli dvakrát. Poprvé s videem (kdo jiný by přece, „logicky“, mě být u historicky prvního videa než pánové Černý a Janoušek) a podruhé vyloučením na dvě minuty za zdržování hry… Vloni nastala stejná situace po vítězném gólu a nic se nedělo. V takové atmosféře hráč přece jde slavit a kde jinde, než pod své fanoušky – když už se SF pro ně hraje, ne?
    A gól měl jednoznačně platit.
    Mimochodem, pravidlo o videu bylo stanoveno dva dny před SF a v předpisu soutěže pro celý ročník o něm není ani slovo. Tohle je zase výmysl pana Mlčouška…

    • Tomáš napsal:

      Ono je to i logicky nesmysl. Čas stojí, takže fakticky nic nezdržují. Ale hlavně je to „výhoda“ pro MB, která byť dostala gól, měla 40 vteřin na to vyrovnat, a navíc už měli vybraný time-out. Takže extra čas na poradu.
      Gól platit neměl, branka nebyla posunuta úmyslně, ale vlivem zákroku a náhoda, že míček zachytí síťka před brankovou čárou, je prostě neuvěřitelná. Tohle se stane jednou v tisíci zápasech.

      • ronyk napsal:

        Nestalo nám se něco podobného na MS 2008 při hře se Švýcarskem? Třeba si to jen špatně vybavuju.

    • Lojza napsal:

      Loňské SF ,čas 57:25 Ondrušek dává gol , běží slavit za mantinel , zdržování se nepíská…..

  • SFF napsal:

    A na to si přišel jak,že branka neměla platit? I v TV Fuchs potvrdil,že měla !

    • Jura napsal:

      Podle logického uvažování platit měla.
      ALE!!!
      Podle momentálně platných pravidel opravdu neměla. A to proto, že na tuto situaci při sestavování pravidel asi nikdo nepamatoval. Podle přesného znění musí míček celým svým objemem projít zepředu přes brankovou čáru mezi značkami umístění brány a pod pomyslným břevnem.
      Takže když hráč bránícího mužstva posune bránu dopředu tak aby síťka zabránila průchodu míčku přes čáru, nebude branka platit ani kdyby to bylo doprostřed prázdné brány.
      Je to návod pro hráče jak nedostat branku, nebo podnět pro doplnění či úpravu pravidla?

      • Tomáš napsal:

        Pokud hráč bránícího družstva úmyslně posune bránu při gólové situaci, bude pískán nájezd pro zdržování hry (viz pravidla). Snahu brankáře chytit míček, rozhodně nelze považovat za úmysl. Rozdíl je např. pokud chytne tyčku rukou a bránu posune.

        • Jura napsal:

          To je pravda. Ovšem úmyslnost posuzuje rozhodčí a ne vždy vidí vše tak jak to opravdu je. A já navíc ani neměl na mysli přestupek zdržování hry. To je samozřejmost.
          Spíš se mi jedná o logiku uznání branky. Ať už je to úmysl nebo ne, pokud je brána posunutá mimo brankoviště dozadu nebo do stran, míček může proletět a branka platí. Pokud je však posunuta dopředu a míček trefuje byť i střed třebas prázdné brány neproletí přes síťku a gól tudíž neplatí. Tady by asi mohla být ta úprava pravidla.
          Ale nejsem žádný funkcionář takže ta změna může být možná velký problém. Stejně jako včasná informace o zavedení videorozhočího.

          • Tomáš napsal:

            Tohle je strašně těžké na posouzení. Prakticky nemožné. Musíme se zabývat fakty (prošel neprošel přes br. čáru) a ne coby kdyby. Stejně absurdní situace, jako kdyby se posunula brána do boku a míček směřující doprostřed prázdné branky by trefil tyčku.

      • Mladík napsal:

        Text pravidel neznám. Ze sledování řady zápasů si ale myslím, že rozhodčí mají určitou a dost velkou míru volnosti v hledání spravedlnosti ve svých rozhodováních. V tomhle případě se obávám, že ale spravedlnost hledána nebyla. Škoda, že je možné tuto výrokovou absurditu zněním textu pravidel dokonce ještě obhájit. Bylo zajímavé sledovat, jak tento verdikt podle mého vykolejil více Boleslav a nikoli Chodov.

    • Koukal napsal:

      Prosím. … jen bez vět že i Fuchs říkal že gól měl platit. Tento rádoby florbalovy expert by se mel pri kometovani hlavně věnovat florbalu a ne posuzování zákroků. Ten se v tom vyloženě vyžívá.

  • Honza D. napsal:

    Tak jsem rád, že nejsem jediný, kdo s neuznaným gólem nesouhlasí. Jsem pro, aby v takovéto situaci gól platil, jediné co bránilo míčku projít do branky, byla branka sama. Dál už nebyl žádný hráč, hokejka, výstroj… nic co by mohlo gólu zabránit.
    Jinak mě na rozhodování zaujaly další tři situace:
    – podkopnutí Tyla Curneyem – tam šlo jednoznačně o snahu zastavit hráče, ne trefit míček -> 2 min.
    – postrčení Krajcigra Pražanem -> nájezd
    – celý zápas se „odmítání“ soupeřovy hokejky rukou tolerovalo, ale v posledních dvou minutách to rozhodčí 2x pískli. Buď to měli pískat od začátku nebo si toho nevšímat až do konce…

  • Vidlak napsal:

    Pokud se nemýlím,tak pridrzovani pískali od začátku. Nájezd ani omylem, Pražan ho ani nedohonil a Krajcigr zakopnul o hokejku,to se bohužel v již dávno ne kontaktním sportu a Tyl může být rád,že rozhodčí pískali,protože si to vteřinu předtím pěkně s Curneyem dávali.ale já viděl pouze celý zápas naživo.nevim jak ty od televize

    • Honza D. napsal:

      Tak odpískání odstrkávání hokejky jsem fakt za celý zápas nezaznamenal. To že si to Tyl s Curneyem rozdávali o tom žádná, ale pořád v tom byl míček, až to závěrčené podkopnutí, když Tyl ze souboje odbíhal, bylo přes čáru. A v TV bylo vidět, že Pražan Krajcigra přistrčil rukou – a v téhle pozici to na rozhození stačilo –
      ale uznávám, že rozhodčí to vidět nemuseli – jeden byl před a druhý za hráči, zatímco ruka mezi nima.

      • MAO napsal:

        Tenhle najezd zase tak jasny nebyl(ikdyz piskat se dal), oproti nenarizenemu najezdu v zenskem finale, kdy rozhodci vyloucili za jednoznacne zastaveni golove situace, ale najezd nepochopitelne nenaridili.

  • Máca napsal:

    https://www.youtube.com/watch?v=MzpwXfuaP58

    Pohled, který měli páni rozhodčí při rozhodování. Za mě to gól teda nebyl. 🙂

    • Lojza napsal:

      úmyslné posunutí branky = nájezd

      • Petr napsal:

        Posunuta branka v rámci zákroku. Nešlo o úmysl. Video to dokazuje. Bauer se snažil vyprostit ruku z branky, protože ji potřeboval ke krytí střely, přitom zachytil o tyčku a pohnul s brankou dopředu. Ta střela následovala o zlomek vteřiny později. To byl prostý reflex, nikoliv úmysl.

        Míček nepřešel celým objemem brankovou čáru, posunutí branky dopředu pravidla neřeší, stejně jako tzv. technický gól. Takže dle pravidel ke vstřelení branky nedošlo.

  • Coach Carter napsal:

    V SF jednoznačně přechytračil Podhráský Pazderu co se týká taktiky (účel světí prostředky). Pan Pazdera nebyl s to provést zásadní změnu taktiky a jakkoliv reagovat na průběh zápasu (stejně jako ve 3. a 4. semi s Tatranem). S přihlédnutím k tak nadupanému kádru MB je to obrovský trenérský fatal a politováníhodná situace pro MB. Bude zajímavé sledovat, jak si to vyhodnotí vedení MB a jestli neprovede změnu u trenérského kormidla. Vítězství v poháru a bodový rekord v ZČ jsou samozřejmě úspěchy, ale ne hlavní cíl, po kterém v MB tak prahnou.

    Gratuluji Chodovu. Za odvedenou práci v ZČ i PO si trofej zasloužil. Podhráský doslova prokázal, že má pod čepicí a že vyzrál v kvalitního trenéra. Trenéra, který umí pracovat se svým arzenálem, kvalitně se takticky připravit na soupeře a adekvátně reagovat na průběh jednotlivých zápasů. Schválně jestli se mu s Chodovem povede zlatý hattrick.

    Titul bych přál i matadorům z MB (Novotný, Fojta, Bouškové) za jejich oddanost florbalu a nesporné kvality. Snad ještě jednou najdou sílu porvat se o titul a tentokrát jim to vyjde. Třeba v odvetě s Chodovem za rok.

Napsat komentář: JJ

*