Do začátku světového šampionátu v Praze sice zbývá ještě hodně času a například Češi znají jméno trenéra, který je povede, jen několik málo dní, přesto už je třeba šampionát propagovat. Na tiskové konferenci bylo představeno logo a identita mistrovství, které se odehraje v O2 Aréně. Prim hraje florbalový míček, který píše příběhy tohoto sportu.
Florbalový míček je základním nástrojem, který florbalista potřebuje ke vstřelení branky. Zároveň teď české florbalové hnutí poprvé ukazuje identitu domácího mistrovství. „Do šampionátu je zdánlivě ještě daleko, ale my jsme začali komunikovat domácí mistrovství už vloni v prosinci. Je to pro nás velká akce, organizací i významem. Nic nechceme podcenit. Identitu vnímám jako důležitý milník. Šampionát tímto získává svou tvář,“ říká prezident Českého florbalu Filip Šuman.
Pak je samozřejmě logické, že samotný příběh florbalového míčku má silné české pozadí. „Na pohybu míčku přehráváme významné gólové akce z historie mistrovství, a to jak naše, tak i dalších účastníků MS. V našem prvním konkrétním zobrazení pak vypráví míček příběh gólu, který přinesl doposud poslední českou medaili na mistrovství světa. Rozhodla o tom akce úspěšně zakončená Matějem Jendrišákem, jedním z nejlepších florbalistů světa,“ říká Tomáš Janča.
Na celé prezentaci se opět podílela společnost Dynamo Design, pod vedením Alana Záruby, která již připravila kompletně novou grafickou tvář českého florbalového hnutí. „Mistrovství světa bude asi největší sportovní akcí příštího roku. Význam florbalového šampionátu jsme chtěli podpořit hlavně výrazným a jednoznačně rozpoznatelným vizuálním stylem. Cílem bylo vytvořit živou a vizuálně atraktivní identitu obsahující významné historické momenty. Ty jsou schematicky zaznamenané formou trajektorie míčku v barvách odkazujících na národní barevnost,“ zní vyjádření samotného studia.
Autor: Michal Dannhofer
Mistrovství světa ve florbale asi nebude „největší sportovní akcí příštího roku“ to zase máte kluci na unii a v samotném studiu velký voči.
Největší akce Filipe Šumane určitě nebude. Domnívám se, že sledovanější akcí, byť jen těsně (cca o 500 mil až 1 mld lidí) bude mistrovství světa ve fotbale. No a nelze vyloučit, že se na druhé místo ještě protlačí olympijské hry 😉
No tak určitě to bude největší akce, kterou bude pořádat jeho parta, to zase asi jo:-)