Největší charitativní kampaň v historii českého florbalu definitivně skončila. Florbal Chodov se na celý říjen převlékl do růžové barvy a podpořil tak Nadační fond PINK BUBBLE, který pomáhá onkologicky nemocným dětem a vrací je zpátky do normálního života. Prostřednictvím sbírky a výtěžku z aukce vybral Chodov pro PINK BUBBLE 179.007 Kč. Šek na celou částku převzali zástupci nadace na televizním zápase Chodov – Sparta, který chodovští hráči ovládli v poměru 7:1.
Kromě dresů zrůžověl v průběhu října i kompletní grafický vizuál klubu. Součástí akce bylo také zapojení celebrit ze sportovního prostředí, čestnými hosty jednotlivých zápasů se stali plavkyně Barbora Seemanová, fotbalový trenér Karel Jarolím, sportovní komentátor Michal Dusík, krasobruslařka Anna Dušková, kajakář Vít Přindiš a jako zlatý hřeb dorazil moderátor, režisér, herec a také velký sportovec Jakub Kohák. Ti všichni se k akci připojili a také provedli čestná vhazování jednotlivých domácích zápasů. Záštitu nad pražským derby, které celou kampaň definitivně uzavřelo, převzal radní a zastupitel Hlavního města Prahy Mgr. Jan Chabr, který se také rozhodl finančně přispět částkou 500 Kč za každý vstřelený chodovský gól ve zmíněném zápase.
Konečná částka je složena hned z několika složek. Základní sumu vložili hráči a hráčky elitních chodovských týmů, když se rozhodli za každý vstřelený růžový gól věnovat 500 Kč. Vzhledem k tomu, že jich ve zmíněném období nastřílely oba celky dohromady 77, vznikl základ v hodnotě 38.500 Kč. K tomu se přidali i juniorské týmy Floorball Group a většina soupeřů, proti kterým Chodov nastoupil (Vítkovice, Tatran, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Bohemians, Slavia Plzeň), a třeba také jihoměstský radní pro sport Mgr. Jan Stárek. Všichni jmenovaní dohromady přispěli částkou 26.000 Kč. Dalších 6.360 vhodili do kasičky návštěvníci domácích zápasů Chodova. Ta největší část vzešla z aukce růžových dresů. Ta přinesla 108.147 Kč, přičemž nejdražší dres Jany Vávrové přišel na 9.400 Kč.
„Musím říct, že uplynulých 6 týdnů bylo neuvěřitelných a dalo nám to hrozně moc pozitivní energie. Strašně nás těšilo, když jsme viděli, jak se zapojují třeba i soupeři. Na začátku jsme si říkali, že 100.000 by bylo úžasných, před dražbou jsme cílili na 120.000 a nakonec jsme jen s otevřenou pusou zírali, jak částky naskakují. Konečné číslo absolutně překonalo všechny naše tajné sny,“ hodnotí kampaň její duchovní otec David Podhráský.
Za Nadační fond PINK BUBBLE hodnotila skončenou kampaň zakladatelka fondu Martina Šmuková: „Z celého průběhu kampaně a atmosféry kolem ní jsem byla unešená. Finanční podpora je samozřejmě důležitá, ale ta morální podpora a zapojení tolika lidí bylo opravdu neuvěřitelné. Neměli jsme žádná finanční očekávání, ale když jsme pak viděli, jak se to nabaluje, tak jsme byli strašně zvědaví, co z toho vzejde a výsledek nám vyrazil dech. Částka půjde na sportovní akci, na pobyt na horách pro přibližně 40 vyléčených pacientů v různých stádiích po léčbě, kde si pacienti zkouší svoje limity. Děkujeme mockrát!“
Autor: tisková zpráva klubu