Livesport Superliga. To bude nový název nejvyšší české mužské florbalové soutěže, která má na pět let nového titulárního partnera. Stala se jí česká technologická společnost, která se specializuje na bleskové zpracování zápasových statistik z více než čtyřiceti sportů a jednou z jejich hlavních mediálních tváří je bývalý fotbalový brankář Petr Čech.
Livesport podepsal s Českým florbalem smlouvu na pět let. „Jsem nesmírně rád, že se nám povedlo domluvit spolupráci na pět let, protože upřímně, spolupráce se sponzory bude v této době nesmírně složitá, vyjednávání byla tvrdá, ale povedlo se a za Český florbal se moc těšíme,“ řekl prezident Českého florbalu Filip Šuman.
Jan Hortík, CMO Livesport se pak rozhovořil více. „Pět let je výsledkem emocionálního prvku vyjednávání. Jsme globální společnost, 97 % přístupů na naše weby je ze zahraničí, ale máme doma zaměstnance, rodiny, takže jsme dlouhodobě chtěli sponzorovat český sport,“ popisoval.
A florbal Livesportu zapadl do konceptu. „Florbal je moderní, dynamický sport, s obrovskou základnou, a to nejen registrovaných, ale také neregistrovaných hráčů. Není zatížený aférami, problematickou minulostí, řídí jej sympaťáci, podobně, jako Livesport,“ uvedl s úsměvem.
Livesport si zároveň cení marketingového zázemí florbalu. „Já jsem marketér a musím se na to dívat jako produkt. Musíme si říci, že florbal funguje, vzpomínám si na povedenou změnu vizuálního stylu, když se podíváte, jak fungují jeho profily na sociálních sítích, tak tomu není co vytknout. Je to prostě značka, Český florbal je sexy brand,“ řekl Jan Hortík.
Autor: Michal Dannhofer