Livesport je novým generálním partnerem Superligy. Foto: Český florbal
2. 9. 2020 Superliga (2) KOMENTÁŘŮ

Superliga má nového partnera, společnost Livesport. Český florbal je sexy brand, odpovídá naší představě

 



Livesport Superliga. To bude nový název nejvyšší české mužské florbalové soutěže, která má na pět let nového titulárního partnera. Stala se jí česká technologická společnost, která se specializuje na bleskové zpracování zápasových statistik z více než čtyřiceti sportů a jednou z jejich hlavních mediálních tváří je bývalý fotbalový brankář Petr Čech.

Livesport podepsal s Českým florbalem smlouvu na pět let. „Jsem nesmírně rád, že se nám povedlo domluvit spolupráci na pět let, protože upřímně, spolupráce se sponzory bude v této době nesmírně složitá, vyjednávání byla tvrdá, ale povedlo se a za Český florbal se moc těšíme,“ řekl prezident Českého florbalu Filip Šuman.

Jan Hortík, CMO Livesport se pak rozhovořil více. „Pět let je výsledkem emocionálního prvku vyjednávání. Jsme globální společnost, 97 % přístupů na naše weby je ze zahraničí, ale máme doma zaměstnance, rodiny, takže jsme dlouhodobě chtěli sponzorovat český sport,“ popisoval.

A florbal Livesportu zapadl do konceptu. „Florbal je moderní, dynamický sport, s obrovskou základnou, a to nejen registrovaných, ale také neregistrovaných hráčů. Není zatížený aférami, problematickou minulostí, řídí jej sympaťáci, podobně, jako Livesport,“ uvedl s úsměvem.

Livesport si zároveň cení marketingového zázemí florbalu. „Já jsem marketér a musím se na to dívat jako produkt. Musíme si říci, že florbal funguje, vzpomínám si na povedenou změnu vizuálního stylu, když se podíváte, jak fungují jeho profily na sociálních sítích, tak tomu není co vytknout. Je to prostě značka, Český florbal je sexy brand,“ řekl Jan Hortík.


Autor: Michal Dannhofer



KOMENTÁŘE

  • Mnoho otazníků napsal:

    Sexy brand, o tom bych trošku pochyboval. Stačí se podívat na to, jak enormně se promovalo, že jsme udělali rekord na domácím MS 2018, když jsme přitom prohrávali o gól s Lotyšema. Na kostce nad palubovkou běhaly oslavné chorály na rekord, kdežto na podporu hráčů nebo fandění nic.

    Sexy brand, který se na svém instagramu pyšní za poslední rok všehovšudy 3 hráči – Filipem Formanem, Filipem Langrem a Josefem Juhou. Ochotně je sdílí a repostuje, ať už přidají sebevětší kravinu. Spíš se na instagramu stává z českého florbalu kult 3 hráčů. Jasně, jsou dobrý, o tom žádná. Ale..chápu, že jsou zajímavější, než kdokoliv z národky.

    Sexy brand, který se alibisticky vzdal sezony, aniž by se jakkoliv snažil o to, ji dohrát.

    Livesport určitě není přešlap, jde to ruku v ruce, může to být zajímavý spojení. Ale český florbal se spíše přesunul na sociální sítě, kdy ochotně běhají videa, kde hráči jmenují svoje spoluhráče a ostatní týmy superligy, jestli na ně náhodou během karantény nezapomněli. Abychom se ale dozvěděli něco od kapitánů samotných, to ne. Na to, aby mi frajer vyjmenoval 20 spoluhráčů si můžu otevřít jeho soupisku. Spíš ať mi řekne něco zajímavého..

    Český florbal jako takový stagnuje, alespoň divácky, na zápasy chodí prachbídně diváků, převážně z řad rodičů, sourozenců a příslušníků klubu. Tím se dostáváme do spirály, kdy ty samé věci/reklamy, vidí už lidi, co florbal hrají. Jasně, po 28. v řadě se zvýšil počet klubů pod hlavičkou českého florbalu. Skvěle. To jsou ta čísla, co se krásně poslouchají, jenže co udělat pro to, aby na Chodov přišlo víc lidí? Co udělat pro to, aby na Tatran přišlo víc lidí? Co udělat pro to, aby na Petrovice přišlo víc lidí? Nebo když je v hledišti 30 lidí a chybí delegát, tak číslo 150 v zápise v kolonce „diváci“ je v pořádku?

    Jen několik řečnických otázek na konec, ze kterých mi přijde, že ta cesta k profesionalizaci florbalu je setsakramentsky dlouhá a většina z nás se ji nedočká. Amen

Napsat komentář: Mnoho otazníků

*